-Πως επικοινωνούμε με κάποιον που είναι μακριά;
-Πως επικοινωνούσαν οι άνθρωποι παλαιότερα;
-Είχαν ότι κι εμείς ή είχαν βρει άλλους τρόπους;
Αυτές και πολλές άλλες ήταν κάποιες από τις ερωτήσεις που καλέστηκαν να απαντήσουν τα νήπιά μας στα πλαίσια της θεματικής προσέγγισης για τα "Μέσα επικοινωνίας".
Τα παιδιά μας εξέπληξαν με τις γνώσεις τους κι έτσι αβίαστα βγήκε μια ιστοριογραμμή με την εξέλιξη των μέσων επικοινωνίας.
Με τη βοήθεια όλων συγκεντρώθηκαν και δημιουργήθηκε στην τάξη των "Γλάρων" ένα μικρό "Μουσείο τηλεφώνων" στο οποίο κάλεσαν και τα "Περιστέρια" για ξενάγηση.
Ακόμη έπαιξαν παιχνίδια ρόλων, υποτιθέμενες τηλεφωνικές συνομιλίες με διάφορα άτομα και για ποικίλα θέματα...Έμαθαν τον τρόπο που απαντάμε και μιλάμε στο τηλέφωνο με άτομα γνωστά (φίλους, συγγενείς), αλλά και άγνωστα (ξένους που ζητούν τους γονείς μας, υπηρεσίες κ.λ.π.)
Επίσης έγινε αναφορά και στα μέσα μαζικής επικοινωνίας, αλλά και στα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης τα οποία έμαθαν τα παιδιά,
αλλά ασχολήθηκαν διεξοδικά με το ταχυδρομείο και τα γράμματα. Έτσι έφτιαξαν και μία λίστα αναφοράς με τα πράγματα που έχουν σχέση με το ταχυδρομείο.
Στα πλαίσια ακόμη της επικοινωνίας με άλλα παιδιά μέσω του ταχυδρομείου, οι "Γλάροι" συνέταξαν και έστειλαν ένα γράμμα στα παιδιά του 15ου Νηπιαγωγείου, και για να καταλάβουν και την αξία και τη χρησιμότητα του Η Υ έστειλαν ακόμη και ένα ηλεκτρονικό μήνυμα και μια ηλεκτρονική χριστουγεννιάτικη κάρτα και έλαβαν επίσης την απάντηση.
Βέβαια δεν έλειψαν και τα φύλλα εργασίας για εμπέδωση και κατασκευές, όπως το τηλέφωνο με τα ποτηράκια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου