Στόχοι:
-να γνωρίσουν σχήματα και αντικείμενα συμμετρικά
-να κατανοήσουν τη διαφορά στον τρόπο διχοτόμησης των πραγμάτων, ώστε να γίνουν συμμετρικά ή όχι
-να κατανοήσουν την απόλυτη ομοιότητα των δύο συμμετρικών τμημάτων μεταξύ τους
-να κατονομάζουν συμμετρικά αντικείμενα στο περιβάλλον γύρω τους
-να μπορούν να αναπαράγουν συμμετρικά σχήματα και πράγματα.
Η διδασκαλία της συμμετρίας -σαν τμήμα των μαθηματικών δεξιοτήτων που πρέπει να αποκτήσουν τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία- τα βοηθά στην κατανόηση του χώρου και προωθεί νοητικές διεργασίες που οξύνουν την σκέψη και την παρατηρητικότητα, απαραίτητες για την ανάπτυξη της νοητικής λειτουργίας.
Η Άνοιξη με τα ζουζούνια της και πιο συγκεκριμένα τις πεταλούδες της μας δίνει την ευκαιρία να επεξεργαστούμε το φαινόμενο της συμμετρίας πιο διεξοδικά.
Έτσι ταιριάξαμε πολλά έντομα
αλλά και άλλα φυτά και ζώα
κάναμε πολλά φύλλα εργασίας:
και την τεχνική του διπλωμένου χαρτιού που άρεσε τόσο στα παιδιά που έκαναν σχέδια ξανά και ξανά για μέρες!!!
και την τεχνική του διπλωμένου χαρτιού που άρεσε τόσο στα παιδιά που έκαναν σχέδια ξανά και ξανά για μέρες!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου